loading...

all55

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی, تغییر نوع زندگی افراد جامعه و کمبود زمان بدلیل وجود مشغله های زیاد, روز به روز به تعداد کسانی که از گجت های هوشمند مانند تلفن های همراه و... برای انجام کارهای روزمره استف

طراحی سایت در اردبیل

jafari بازدید : 39 پنجشنبه 03 تیر 1400 : 14:54 نظرات (0)

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی, تغییر نوع زندگی افراد جامعه و کمبود زمان بدلیل وجود مشغله های زیاد, روز به روز به تعداد کسانی که از گجت های هوشمند مانند تلفن های همراه و... برای انجام کارهای روزمره استفاده میکنند افزوده میشود, در دنیای امروزی نحوه انجام کار ها به صورت غیر حضوری و توسط وب سایت ها, وب اپلیکیش ها, اپلیکشن های اختصاصی و از طریق اینترنت انجام می شود. در چند سال گذشته کسب و کار های اینترنتی به سرعت جایگزین کسب و کار های سنتی شده اند و در آینده ای نه چندان دور کسب و کار های غیر اینترنتی به طور کامل حذف خواهد شد.

شما هم بهتر است از همین امروز شروع کنید و به جای اینکه کسب و کار خود را محدود به یک شهر و تعداد اندکی از افراد جامعه بکنید, می توانید کسب و کار خود به یک یا چند کشور گسترش و فروش و تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. با توجه به این که شهر اردبیل تاکنون از پتانسیل های خود در دنیای وب به طور احسنت استفاده نکرده است, ما بستری مناسب برای ارائه طراحی سایت در اردبیل و پیشرفت کسب و کارهای شما در دنیای وب را شهر اردبیل فراهم کرده ایم, تا کسب و کار شما اعتبار بیشتری کسب کند و ارزشمند تر از قبل شود.

مهمترین خصوصیات یک وب سایت

یک وبسایت به دو بخش اصلی فراند اند (سمت کاربر) که نمایه کلی وب سایت به کاربران نمایش داده میشود و بک اند (سمت سرور) که اطلاعات در آن ذخیره , ویرایش و خوانده میشود, تقسیم میشود, مهمترین فاکتور های فرانت اند رابط کاربری, تجربه کاربری و کم حجم بودن برای بارگزاری سریع می باشد و مهمترین فاکتور های بک اند سرعت آماده سازی و تضمین ایمنی اطلاعات ذخیره شده در سرور و دفع حملات مخرب هکر ها است.

رابط کاربری

به مجموعه ای از طرح های بصری, ساختار صفحات, قلم متن, انیمیشن ها, عکس ها و هر نوع عنصری که رابطه میان کامپیوتر ها با انسان ها را تصحیل میکند, رابط کاربری (User Interface) یا به اختصار UI می گویند. رابط کاری نقش بسیار مهمی در جذب و حفظ کاربران دارد چون طرح و نمایه کلی وب سایت یا نرم افزار شماست. امروزه رابط های کاربری قدیمی که بسیار شلوغ و پیچیده بودند در نظر کاربران جذاب نیستند و رابط های کاربری ساده به سرعت در حال افزایش محبوبیت هستند. رابط کاربری باید بگونه ای باشد که کاربر بتواند در کمترین زمان ممکن به هدف خود در وب سایت یا نرم افزار شما دست پیدا کند.

ما از رابط کاربری متریال دیزاین شرکت گوگل (Google Material Designe), بوتسترپ (Bootstrap), تیلویند سی اس اس (Tailwindcss) و... با توجه به سلیقه مشتریان برای طراحی وب سایت ها و نرم افزارهایمان استفاده میکنیم تا کاربران شما هنگام استفاده از وب سایت یا نرم افزار شما احساسی خوشایند و رضایت داشته باشند.

تجربه کاربری

به طور کلی به تجربه کاربران هنگام استفاده از محصولات فیزیکی یا مجازی مانند وب سایت ها یا نرم افزارها و خدمات یک کمپانی, تجربه کاریری میگویند. تجربه کاربری خوب و بد با توجه به راحتی یا سختی تعامل با المنت یا عنصر خاصی در محصولات و خدمات سنجیده میشود. مهمترین فاکتورهایی که هنگام ایجاد تجربه کاربری باید به انها توجه داشت : قابل استفاده بودن, مفید بودن, خواستنی بودن, در دسترس بودن, آشکار بودن, با اعتبار و با ارزش بودن.

ما با بررسی دقیق اهداف و مشکلات کسب و کار شما و نیاز های اساسی کاربران شما و رعایت هفت قانون اصلی طراحی تجربه کاریری, وب سایتی را برای شما طراحی و توسعه میدهیم که کاربران شما در کمترین زمان ممکن و به راحتی به اهداف خود در وب سایت شما دست پیدا کنند و از کار کردن و استفاده از محصول شما تجربه ای لذت بخش به یاد داشته باشند.

سرعت

طبق تحقیقات, نیمی از کاربران بیش از سه ثانیه منتظر بارگزاری وب سایت ها نمی شوند. سرعت وب سایت بدلیل تاثیر مستقیم در تجربه کاربری و رتبه بندی وب سایت ها توسط موتور های جستجو گر دارای اهمیت بسیار زیادی است. کاربران امروزی صبور نیستند و در صورت که وب سایت شما در عرض کمتر از سه ثانیه بارگزاری نشود, به احتمال زیاد از محصولات یا خدمات شما دوباره استفاده نخواهند کرد. سریع بودن وب سایت شما باعث میشود تا کاربران شما احساس کنند کسب و کار شما حرفه ای است.

عواملی که در سرعت وب سایت تاثیر مستقیم دارند عبارتند از : میزان منابع سرور, نوع سیستم عامل, وب سرور و تنظیم صحیح آن جهت پاسخ به درخواست ها, حجم وب سایت و زمان اجرای کدهای وب سایت در سمت سرور و کاربر. سیستم های مدیریت محتوا رایگان مانند وردپرس به دلیل اینکه برای طیف وسیعی از کاربران ساخته شده اند بسیار سنگین هستند و برای داشتن سرعت مناسب باید هزینه بیشتری پرداخت کنید, به همین دلیل ما برای هر کسب و کاری با توجه به نیاز هایش وب سایتی اختصاصی طراحی میکنیم و توسعه میدهیم که حجم بسیار کمی دارد و سرعت اجرای آن بسیار بالاست و مهم تر آنکه شما هزینه کمتری پرداخت میکند. همچنین منابع سرور, نوع سیستم عامل و وب سرور به صورت اختصاصی برای وب سایت شما بهینه خواهد شد.

وب سایت ارد وب در کمتر از یک ثانیه به طور کامل بارگزاری میشود و امتیاز بالای ۹۰ را در تست سرعت گوگل دریافت میکند. شما می توانید از طریق این لینک نتیجه تست سرعت را ببینید. لطفا این تست را برای وب سایت های دیگری که در حرفه طراحی سایت مشغول هستند انجام دهید و خودتان امتیاز ۹۰ ارد وب را با امتیاز های کمتر از ۲۰ آنها مقایسه کنید. بهترین بودن تصادفی نیست.

امنیت

امنیت وب سایت تاثیری زیادی بر کسب و کار دارد. امنیت وب سایت شما قابل اعتماد بودن و صلاحیت کسب و کار شما را نشان میدهد. همچنین در صورت ایمن نبودن وب سایت شما, موتور های جستجو گر وب شما را در لیست سیاه خود قرار خواهد داد که باعث کاهش اعتماد کاربران شما و از دست دادن کاربران خواهد شد. امنیت وب سایت شما به سرور و سرویس دهنده خدمات و نوع کدنویسی وب سایت بستگی داد.

ما همیشه با بهترین سرویس دهنده گان خدمات وب مستری که از سخت افزار های قوی برای دفع حملات استفاده میکنند, همکاری میکنیم, همیشه از آخرین نسخه های نرم افزار و سیستم عامل هایی که بدون آسیب پذیری هستند, استفاده میکنیم, تمامی وب سایت های ساخته توسط ارد وب در مقابل حملات سخت افزاری و آسیب پذیری های نرم افزاری همچون xss, csfr, ddos و... کاملا ایمن هستند.

چرا کسب و کار شما به یک وب سایت نیاز دارد ؟

امروزه همه کسب و کار های حرفه ای یک وب سایت دارند .داشتن یک وب سایت افراد بیشتری را به کسب و کار و شما جذب خواهد کرد و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. همچین در نظر مشتریان شما, دارای ارزش و اعتبار بیشتری خواهید بود چون وب سایت شما باعث میشود کسب و کار تان حرفه ای و مدرن تر به نظر برسد. مشتریان به کسب و کارهایی که وب سایت دارد اعتماد بیشتری دارند.

آنگونه که همه فکر میکنند داشتن وب سایت سخت و پرهزینه نیست. کار کردن با وب سایت ها بسیار آسان است و می توانید در عرض چند ساعت به راحتی نحوه کار کردن با آن را یاد بگیرید. نسبت بودجه ای که برای یک وب سایت در قبال افزایش اعتبار, ارزش, اعتماد و سود کسب و کارتان هزینه می کنید بسیار ناچیز است.

با توجه به اینکه وب سایت شما ویترینی مجازی از کسب و کار شماست, مشتریان می توانند بهتر با کسب و کار شما آشنا شوند و جواب سوالات خود را در وب سایت شما پیدا کنند, این مزیت باعث کاهش اتلاف شما و مشتریان تان خواهد شد و می توانید از زمان خود برای کاری با ارزش تری استفاده کنید. اگر سوالات بیشتری دارید, ما همیشه منتظرم پیام ها و تماس های شما هستیم و صمیمانه و صادقانه پاسخ سوالاتتان را می دهیم. همین الان تماس بگیرید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
مشرقی ها
فیلم بام
فیلمو
مهتاب فیلم
نقد فیلم و سریال
نقد بازی های کامپیوتری
مجله هوش و یادگیری
هوش مصنوعی
اینترنت اشیا
ارز دیجیتال
تلویزیون سامسونگ
تلویزیون ال جی
سینما خانگی
گوشی آیفون
شیائومی
هندزفری و هدفون
اسپیکر اورجینال
دیجی بروز
گوشی موبایل سامسونگ
گوشی موبایل هواوی
کالامالز
قیمت یاب
خرید شارژر
بازی اندروید
آهنگ جدید
میثم ابراهیمی
ترفند سیتی
راهکارهایی برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام
آیا خرید فالوور اینستاگرام تاثیری بر فروش دارد؟
راهنمای افزایش فالوور اینستاگرام
استراتژی‌هایی برای افزایش فالوور در اینستاگرام
مزایای خرید ممبر واقعی تلگرام برای کسب و کارها
تاثیر خرید لایک اینستاگرام بر افزایش فالوور و رشد کسب و کار
۶ راهکار برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت سریع
با افزایش فالوور ایرانی و واقعی به درآمد میلیونی برسید
روش مختلف خرید ممبر ارزان تلگرام
بهترین سایت خرید فالوور ارزان با 5 هزار تومن
خرید فالوور ارزان اینستاگرام و نقش آن در رونق کسب و کار
چگونه با خرید ممبر کانال تلگرام با یک تیر چند نشان بزنیم؟
راهنمای خرید فالوور اینستاگرام
آیا برای پیج اینستاگرام فالوور بخریم؟
مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی
سرمایه گذاری در ترکیه
۶ روش سریع برای افزایش تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام
از روش خرید فالوور ارزان چه می دانید؟
خرید فالوور اینستاگرام از فالوور بند
دانلود رمان عاشقانه و جذاب
درب
حفاظ
رپرتاژ آگهی
Advertorial
پلان ساختمان دو طبقه ویلایی
پلان ویلایی دو طبقه
نقشه ویلایی دو طبقه
امیرحسین نظری
خرید سوغات کرمان
گهواره سنتی ننو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 946
  • بازدید کلی : 4,695